رفع جای جوش با میکرودرم
16
آگوست

میکرودرم برای رفع جای جوش

تاثیرات میکرودرم برای رفع جای جوش

امروزه در کلینیک های پوست و زیبایی رفع جای جوش با میکرودرم متقاضیان زیادی پیدا کرده است،همچنین از میکرودرم برای درمان لک، فرو رفتگی های روی پوست استفاده می کنند. داشتن صورت با جوش و یا جای جوش می تواند به یک مساله و مشکل آسیب رسان و آزار دهنده برای فرد تبدیل شود و موجب کاهش اعتماد بنفس در فرد و اختلال در زندگی شود. آکنه و جوش ها معمولا از دوران بلوغ به علت افزایش چربی در پوست شروع شده و تا دوره جوانی نیز ادامه می یابد اما جای جوش های باقی مانده ممکن است تا پایان عمر همراه ما باقی بمانند. اصطلاح میکرودرم شاید به گوش خیلی از افراد رسیده باشد. تاثیرات میکرودرم برای رفع جای جوش ها، صاف و یک دست شدن و افزایش شفافیت پوست موثر است. عمل میکرودرم برای رفع جای جوش ها و هر نوع عارضه دیگر پوستی معمولا توسط متخصص پوست انجام می شود. در واقع میکرودرم ابریژن که با اختصار به آن میکرودرم نیز می گویند یک تکنیک به صورت سرپایی و بدون هر گونه بی هوشی انجام می شود و بلافاصله بعد از آن می توانید به انجام امور روزمره خود برسید.

میکرودرم برای رفع جای جوش

میکرودرم برای رفع جای جوش و لک ها چگونه عمل می کند؟

دستگاه میکرودرم  از دو لوله تشکیل شده که در کنار یکدیگر قرار دارند و به طور همزمان کار می کنند. در این دستگاه از یکی از لوله ها کریستال های اکسید آلومینیوم یا روی با فشار به روی پوست اسپری شده و به طور همزمان از لوله دیگر لایه هایی از پوست که جدا شده و مواد دیگر باقی مانده بر پوست مکیده می شود. در واقع اسپری کردن از یک لوله و مکش از لوله دیگر به طور همزمان اتفاق می افتد. زمانیکه که از میکرودرم برای رفع جای جوش و یا اسکار استفاده کنید می توانید انتظار داشته باشید که نتایج فوق العاده ای را کسب خواهید کرد. این دستگاه در قسمت جای جوش و یا اسکار یک زخم سطحی ایجاد می کند این زخم سطحی باعث تحریک شدن پوست و ایجاد کلاژن به عنوان ماده اصلی بازسازی کننده پوست خواهد کرد. در واقع استفاده از میکرودم برای جای جوش و زخم و اسکار نوعی تحریک کننده برای تولید کلاژن محسوب می شود که نتیجه آن پر شدن و هم سطح شدن فرورفتگی جای جوش است.

میکرودرم برای رفع جای جوش

فواید میکرودرم برای پوست

• میکرودم برای جای جوش بسیار موثر عمل می کند
• میکرودرم جریان خون را در پوست افزایش می دهند
• این عمل موجب شفافیت پوست می شود
• با از بین بردن بافت مرده پوست به کلاژن سازی کمک می کند
• رفع منافذ باز
• سفت تر شدن پوست صورت و افزایش خاصیت کشسانی
• ایجاد نرمی و لطافت در بافت پوست
• کاهش خطوط و چروک های ریز پوستی
• افزایش اثرات دارو های موضعی پوستی

انجام میکرودرم برای رفع جای جوش ها و فرورفتگی های موجود در پوست با توجه به خواسته بیمار و تشخیص پزشک نسبت به مشکل مراجعه کنند در سه نوع عمیق، نیمه عمیق و سطحی قابل انجام است. تعداد جلسات و قیمت انجام میکرودرم هم به عوامل مختلفی همچون نوع پوست، نوع مشکل پوستی و توقع مراجعه کننده بستگی دارد. این عمل بدون بی حسی و یا بی هوشی و بدون در انجام می گیرد. بعد از این عمل بیمار به راحتی می تواند به منزل رفته و زندگی روزمره خود را از سر بگیرد.

میکرودرم برای رفع جای جوش

چرا باید از میکرودرم برای رفع جای جوش ها استفاده کنیم؟

روش های مختلفی برای از بین بردن جای جوش وجود دارد. این روش ها شامل میکرونیدلینگ، سابسیژن، لیزر، پانچ و… که هر کدام از نظر تاثیر گذاری و هزینه بسیار متفاوت هستند. اما زمانی که شما از میکرودرم برای رفع جای جوش های خود استفاده می کنید در واقع شما یکی از موثرترین راه ها و البته کم عارضه ترین روش ها را انتخاب نموده اید. در این روش غیر تهاجمی تنها با ایجاد یک زخم سطحی و با تحریک خود به خودی پوست کلاژن سازی رخ داده و پوست خود را ترمیم می کند. از میکرودرم برای رفع جای جوش، جوش های سر سیاه، رفع چین و چروک، رفع کک و مک و کلیه لک ها و فرو رفتگی های غیر مادرزادی استفاده می شود و با خاصیت براق کنندگی و افزایش خاصیت کشسانی پوست شادابی را به ظاهر شما باز می گرداند. البته باید به یاد داشته باشید استفاده اگر از میکرودرم برای رفع جای جوش استفاده می کنید این روند به همراه درمان های دارویی می تواند تاثیرات مثبت بیشتری را بر پوست شما بگذارد.

مراقبت های بعد از انجام میکرودرم

پس از انجام میکرودرم نباید در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار بگیرید و در صورتی که مجبور هستید باید از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید و حتما هر سه ساعت آن را تمدید کنید.
سعی کنید چند روز پوست خود را لمس نکنید و با دست زدن به آن زیاد آن را تحریک نکنید زیرا به دلیل اینکه بعد از پاکسازی با میکرودرم پوست شما حساس شده و تحریک شدن با عوامل خارجی ممکن است آسیب زا باشد.
اگر از میکرودرم برای رفع جای جوش، لک و اسکار استفاده کرده اید بهتر است بلافاصله بعد از عمل از کرم های ترمیمی استفاده نکنید.
برای جلوگیری از سوزش بیشتر بعد از میکرودرم می توانید صورت را با آب خنک بشویید اما از مواد تحریک کننده برای شستشو استفاده نکنید. همچنین تکه های یخ نیز می توانند تسکین دهنده خوبی برای سوزش پوست بعد از انجام میکرودرم باشد.

هزینه میکرودرم بستگی به تعداد جلسات مورد نیاز هر فرد دارد.جهت گرفتن وقت مشاوره رایگان با شماره تلفن ۲۸۴۲۴۱۰۳-۰۲۱ تماس بگیرید.