08
آوریل

آنچه درمورد تزریق چربی به سینه باید بدانید!

تزریق چربی به سینه یکی از این عمل های زیبایی می باشد که مورد توجه بسیاری از خانم در تمام دنیا قرار گرفته است.اهمیت این عمل ها به این دلیل است که این عمل ها زیبایی خانم ها و افراد را افزایش داده و در برخی افراد سبب افزایش اعتماد به نفس می شود.
فرم دهی سینه یا برجسته کردن سینه ها می تواند به روش های گوناگون و متفاوتی انجام شود. برای مثال تزریق چربی و ژل و همچنین عمل های پروتز سینه نمونه ای از این روش ها می باشد. اما برخی از خانم ها عمل های پروتز یا ایمپلنت را دوست ندارند؛ و ترجیح می دهند که از روش تزریق برای افزایش سایز سینه و زیبایی آن استفاده کنند.

 

تزریق چربی به سینه

 

 مزایای تزریق چربی به سینه:

بی شک تزریق ژل و چربی به سینه برای بانوان علاوه بر زیبایی مزایایی نیز در بر خواهد داشت. برخی از این مزایا شامل موارد زیر می باشد:

یکی از مهم ترین مزایایی که این روش دارد این است که؛ چربی ها از بخش های اضافی بدن خود فرد گرفته می شود. اصطلاحا چربی های اضافی از بدن فرد لیپوساکشن می شود و سپس به ناحیه سینه ها تزریق می شود.

برجسته کردن سینه ها به کمک تزریق چربی اگر به روش صحیح و توسط یک جراح ماهر انجام شود؛ بسیار طبیعی جلوه خواهد کرد. در واقع احتمال داشتن سینه هایی زیبا و بسیار طبیعی با تزریق چربی بسیار بیشتر است.

خانم هایی که دارای افتادگی سینه یا همان پتوز با درجه های مختلف می باشند؛ میتوانند به راحتی از این روش برای زیباسازی و فرم دادن به سینه های خود استفاده نمایند.

با این روش، می توانید به راحتی افتادگی سینه های خود را درمان کنید.

خطرات و عوارض جدی برای عمل تزریق چربی وجود ندارد.

علاوه بر این موارد؛ خطر ابتلا به سرطان پستان در این روش بسیار کم و حتی درصد آن صفر می باشد.

عوارض و خطرات این روش نسبت به سایر روش های فرم دهی و زیباسازی سینه بسیار کمتر می باشد.

با مطالعات و تحقیقاتی که در کشورهای مختلف انجام شده است؛ حدودا 90 درصد افرادی که روش تزریق چربی را برای برجسته سازی سینه امتحان کرده اند؛ کاملا از این روش راضی بوده اند.

یکی دیگر از مزایای چشمگیر تزریق کردن چربی، این است که این روش تاثیر بسزایی در افزایش سایز سینه های شما دارد. خانم هایی که دارای سینه های کوچک می باشند، میتوانند با تزریق چربی به سایز دلخواه خود برسند.

ویژگی بسیار خوبی که این روش زیبایی برای خانم ها دارد؛ این است که سینه های خانم ها را متعادل و قرینه می کند. که این امر سبب داشتن سینه های زیبا می شود.

یکی از مزایای غیر مستقیمی که تزریق چربی به پستان برای خانم ها دارد؛ این است که چربی های اضافی سایر بخش های بدن حذف می شود.

همچنین پزشکان، جراحان و متخصصان پلاستیک روش تزریق کردن چربی به سینه را پیشنهاد می کنند؛ چرا که این روش مزایای بیشتری نسبت به سایر روش های فرم دهی و برجسته سازی سینه دارد. برای مثال؛ رسیدن به نتیجه دلخواه در این روش در مدت زمان کوتاهتری به دست می آید.

 

تزریق چربی به سینه

فرایند تزریق چربی سینه :

  • آمادگی اولیه: اولین اقدامی که باید صورت گیرد؛ آن است که فرد باید قبل از تزریق چربی، آزمایشاتی مانند سونوگرافی و یا ماموگرافی را انجام دهد و همچنین توسط پزشک و متخصص پلاستیک معاینه شود تا سلامت وی و سینه های او برای تزریق بررسی و تایید شود.
  • برداشت چربی از بدن: از مناطقی مانند ناحیه شکم یا پهلوها، اطراف ناف، ران و سایر نقاط دارای چربی، به کمک سرنگ بسیار نازک و ویژه ای چربی را برداشت می کنند.
  • آماده سازی و خالص سازی چربی: چربی هایی که برداشته شده اند باید اصلاح شده و آماده تزریق به سینه شوند. این چربی های برداشته شده از سایر نقاط بدن را در سانتریفیوژ هایی خالص سازی می کنند تا آماده تزریق شود.
  • انتقال و تزریق چربی به سینه ها: چربی های آماده و خالص شده، به سینه ها انتقال می یابند. چربی های مورد نظر و آماده با کمک سرنگ هایی ویژه و با قطر ده میلیمتری به کانون سینه ها و منطقه مورد نظر تزریق می شوند. پزشکان تزریق چربی را تا مقداری انجام می دهند؛ تا به فرم مورد نظر بیمار دست پیدا کنند

چه کسانی می توانند تزریق چربی به سینه را انجام دهند؟

در ابتدا باید گفت که افرادی میتوانند این عمل زیبایی را انجام دهند که؛ دارای بیماری های قلبی و عروقی نباشند. البته پیش از انجام این عمل شما باید به متخصص پلاستیک مراجعه کنید و آزمایش های لازم را انجام دهید تا سلامت شما برای تزریق چربی سینه بررسی و تایید شود.
افرادی که دارای سینه های بسیار کوچک می باشند و از این امر ناراضی هستن؛ می توانند کاندید مناسبی برای انجام این عمل باشند.
سینه برخی از خانم ها به دلایل گوناگونی کم حجم شده اند و یا شکل طبیعی خود را از دست داده اند و همچنین سینه های آنها دچار کاهش حجم شده است که این موارد می تواند از علل بیماری، حاملگی، شیردهی و … باشد. تزریق چربی برای بازگشت سینه به حالت طبیعی برای این افراد یک روش بسیار مناسب است.
برخی از خانم ها به علت بیماری مجبور شده اند تا سینه های خود را بر دارند؛ همچنین این افراد می توانند با تزریق چربی، سینه های خود را دوباره بازگردانند.

سخن پایانی:
در پایان می توان گفت سینه های برجسته برای هر خانمی خوشایند است. تزریق کردن چربی یک روش مطمئن برای این امر می باشد.
خانم ها و زنانی که از این روش برای زیبا کردن و فرم دهی به سینه های خود استفاده می کنند، هیچ نگرانی برای آنها وجود نخواهد داشت. زیرا با انجام این عمل و پس از آن به راحتی به فرم دلخواه سینه خود می رسند، پس از آن می توانند به زندگی روزمره خود مانند قبل ادامه دهند، همچنین با این روش هیچ خطری آنها را تهدید نخواهد کرد.

با تزریق چربی به سینه های خود، به راحتی می توانید به فرم و ظاهر دلخواه سینه خود برسید.