پلکسر رفع افتادگی پلک و رفع چروک دور چشم و لیفت بدون جراحی
21
سپتامبر

پلکسر رفع افتادگی پلک و رفع چروک دور چشم و لیفت بدون جراحی

پلکسر چیست؟ پلکسر ( یا بلفاروپلاستی بدون جراحی پلک ) پوست را گرم کرده و منقبض می کند و موجب بازسازی پوست و تولید کلاژن می گردد. در نتیجه علاوه بر لیفت در ناحیه مورد نظر موجب جوانسازی و رفع چین و چروک نیز می گردد. پالس های انرژی به لایه های عمیقتر پوست نفوذ می کند و تولید طبیعی کلاژن را فعال می کند. پلکسر در نواحی زیر قابل استفاده است:

  • پلک بالایی
  • پلک پایینی
  • خطوط پنجه کلاغی گوشه چشم
  • لیفت ابرو
  • چروک بالای لب
  • چانه
  • چروک گردن

چرا از پلکسر استفاده کنم؟

پلکسر یا بلفاروپلاستی بدون جراحی جایگزین مناسب و موثری برای حراجی های زیبایی نظیر جراحی بلفاروپلاستی ( جراحی افتادگی پلک)، جراحی لیفت ابرو و جراحی لیفت گردن است. برترین مزیت پلکسر نسبت به روشهای جراحی، عدم ایجاد زخم جراحی و همچنین این نکته است که پوست شما را بر خلاف روشهای جراحی که موجب نازک شدن پوست شما می شوند،‌ ضخیم تر می کند. پلکسر از خاصیت خودترمیمی پوست برای ایجاد یک لیفت چشمگیر و اثر جوانسازی بدون بجای گذاشتن جای زخم و جراحی استفاده می کند.

  • اصلاح پلک ها بدون جراحی
  • بدون جای بخیه
  • بدون جای زخم

پلکسر رفع افتادگی پلک و رفع چروک دور چشم و لیفت بدون جراحی

روش انجام

پیش از انجام پزشک وضعیت عمومی سلامت شما را بررسی می کند. شما می بایست نیم ساعت پیش از زمان تعیین شده و بدون آرایش در کلینیک حضور داشته باشید. در این مدت چند کرم برای استفاده روی محل مورد نظر به شما داده می شود. انجام کار تنها حدود ۱۵ دقیقه برای هر ناحیه زمان نیار دارد. شما می توانید بعد از انجام با مشورت دکتر ناحیه را خنک کنید.

بعد از انجام پلکسر

مهم: در هفته اول زیر نور آفتاب قرار نگیرید. پس از آن از قرارگیری زیر نور مستقیم آفتاب تا حداقل شش هفته پرهیز کنید و محل درمان را با عینک آفتابی بپوشانید. در ۴۸ ساعت اول محل درمان را خیس نکنید. از لمس محل درمان خودداری کنید. به هیچ عنوان سرجوش ها را نکنید و لااقل تا بهبود و افتادن سر جوش ها محل درمان را آرایش نکنید.

زمان ریکاوری

در طول هفته نخست سرجوش ها بتدریج شکل می گیرند و کم کم اثرات درمان شروع به نمایان شدن می کند. پس از افتادن سر جوش ها نقاط قرمز همچنان ممکن است تا چندین هفته قابل مشاهده باشد و سپس کم کم به طور کامل محو می شوند. در برخی موارد نادر ممکن است از بین رفتن این نقاط بیشتر طول بکشد.

ماندگاری درمان

نتایج دایمی هستند، تازمانیکه پیری طبیعی موجب شلی پوست گردد. در برخی موارد ممکن است نیاز به پیگیری درمان باشد.

هزینه پلکسر

قیمت زیر با تخفیف ویژه (فقط برای مدت محدود) می باشد:

  • پلکسر صورت و گردن 1500,000 تومان

سوالات متداول پلکسر

1 - پلکسر چگونه کار می کند؟

پلکسر براساس پلاسما که توسط مولکول های گاز یونیزه شده تولید می شود کار می کند. بلافاصله پس از تماس با پوست یک جرقه نقطه ای پلاسما تولید می کند. این امر موجب جمع شدن فیبرهای پوست و اثر لیفت می شود. پلکسر روی لایه های عمقی پوست تاثیر گذاشته و موجب تولید کلاژن و فیبر الاستین می شود.

2 - در کدام نواحی می توان از پلکسر استفاده کرد؟

پلاکسر نه تنها برای برای سفت کردن و لیفت پوست اطراف چشم مناسب است بلکه از آن می توان به طور موثر برای از بین بردن چین و چروک های دور دهان و گردن و لب ها استفاده نمود.

3 - آیا پلکسر همیشه بهترین روش برای اصلاح پلک است؟

خیر به مورد بستگی دارد. در صورتیکه جمع شدن چربی موجب افتادگی پلک شده باشد ممکن است نیاز به استفاده از روش معمول جراحی افتادگی پلک یا بلفاروپلاستی باشد. در این مورد می توانید از ما مشاوره رایگان حضوری بگیرید.

4 - آیا می توانم پلکسر را با تزریق ژل یا تزریق چربی ترکیب کنم؟

ترتیب صحیح این کاربه اینصورت است که اول باید پلکسر را انجام دهید و سپس تزریق فیلر را انجام دهید. در صورتیکه قبلا در محل مورد نظر فیلر تزریق کرده اید برای بازدید پزشک و مشاوره پیش از انجام مراجعه نمایید.

5 - ماندگاری روش پلکسر چقدر است و تا کی اثر آن باقی خواهد ماند؟

نتایج درمان پلکسر دایمی است،‌با این حال فرآیند افزایش سن ادامه خواهد داشت که طبیعتا به تدریج موجب افتادگی پوست و چروک خواهد شد. شما میتوانید فرآیند پیری را با فاکتورهای لایف استایل خود آهسته تر نمایید. موارد زیر فرآیند پیری پوست را سرعت میدهد: سیگار کشیدن، نور آفتاب و عدم مراقبت از پوست. در برخی مواقع می توان جهت رسیدن به نتیجه بهتر درمان پلکسر را مجددا تکرار کرد.

6 - عوارض جانبی و ریسک های درمان پلکسر چیست؟

عوارض جانبی که در هفته های اول در ناحیه درمان تجربه خواهید کرد عبارتند از: تورم (یک تا سه روز) قرمزی پوست (۲ تا ۴ هفته) شکل گیری سرزخم (۷ روز) در چند هفته اول از نور آفتاب دوری کنید. ازآنجا که این درمان تنها بر ناحیه فوقانی پوست تاثیر می گذارد مانند سایر درمانها با لیزر راسا هیچ تاثیر منفی ماندگاری بر پوست نخواهد داشت.

7 - مزایای پلکسر نسبت به روش جراحی پلک چیست؟

پلکسر از جراحی پلک یا بلفاروپلاستی ارزانتر است و جای زخمی بر جای نمی گذارد. بعلاوه درمان با پلکسر موجب افزایش استحکام پوست شما می شود درحالیکه جراحی رفع افتادگی پلک پوست شما را نازک خواهد کرد.

8 - برای انجام پلکسر پلک باید به کجا مراجعه کنم و آیا پلکسر برای من مناسب است؟

در مراجعه حضوری متخصیص ما بررسی می کنند که این روش برای شما مناسب است یا بهتر است از روش دیگری استفاده نمایید. برای رزرو وقت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.