لیفت سینه با نخ و جراحی
11
آوریل

لیفت سینه با نخ و جراحی|هزینه لیفت سینه

لیفت سینه در خانم ها

داشتن سینه هایی خوش فرم و زیبا همواره آرزوی بسیاری از خانم ها می باشد. مدت ها است که؛ عمل های زیبایی بسیاری در دنیا انجام می شود که این آرزو را به یک امر ممکن و شدنی برای خانم ها تبدیل کرده است. لیفت سینه یکی از عمل های زیبایی پرطرفدار و محبوب در میان بانوان تمام جهان می باشد.
در واقع در این عمل زیبایی، سینه خانم ها سفت تر می شود و شکل ظاهری گردی پیدا می کند. در ماستوپکسی پوست ها و بافت های اضافی اطراف سینه برداشته می شود و سینه ها به سمت بالا کشیده می شوند.
لیفت کردن سینه با کمک نخ، از رایج ترین روش هایی است که برای لیفت کردن سینه ها استفاده می شود. با کمک نخ های مخصوصی برای این کار، بافت سینه شما را به بالا می کشند؛ و این کار باعث می شود که سینه های خوش فرم تری داشته باشید.

لیفت سینه با جراحی و برش سینه

روش های موجود لیفت سینه به کمک جراحی یا نخ:

اینکه فرایند لیفت برای سینه های شما به چه روشی انجام شود؛ به اندازه سینه شما، شکل ظاهری آن، میزان افتادگی آن و همچنین مقدار لیفتی که شما می خواهید، بستگی دارد. پزشک و جراح با در نظر گرفتن این موارد، تکنیک و روش مناسب برای ماستوپکسی سینه شما را انتخاب می کند.
لیفت سینه با کمک نخ: در ابتدا باید گفت که این نخ ها، نخ هایی هستند که ضد افتادگی هستند و برای همین منظور ساخته شده اند. قرار گیری این نخ ها در بدن به کمک سوزن هایپودرمی انجام می شود. پزشک این نخ های لیفت را به بالا می کشاند تا؛ سینه های شما لیفت شود.
ماندگاری این نخ ها بالا است؛ و تا دو سال به حفظ شکل و فرم سینه های شما کمک می کند. این نخ های لیفت هیچ زخم و دردی ایجاد نمی کنند و پس از دو سال، در بدن جذب می شوند.
لیفت سینه با عمل جراحی: روش دیگری که برای لیفت سینه ها انتخاب می شود، جراحی آن ها است. در این روش قسمت های اضافی سینه حذف می شوند. علامت گذاری ای که برای حذف بخش های اضافی سینه انجام می شود، بسیار مهم است. پزشک باید در این باره دقت کافی را داشته باشد.
نوع برش هایی که پزشک می تواند برای حذف بافت ها و بخش های اضافی سینه شما بزند، شامل برش های:
1. هاله دور سینه به صورت دایره ای شکل.
2. برش دور هاله به اضافه برش عمودی تا زیر سینه.
3. برش t برعکس، که این برش شامل 3 برش دور هاله سینه، برش عمودی تا زیر سینه و برش افقی در زیر سینه می باشد.
4. برش هلالی، که این برش شامل نیمی از هاله دور سینه می باشد.
در ادامه باید گفت که؛ زدن این برش ها برای هر شخص و انجام جراحی به نظر پزشک و وضعیت سینه های شما بستگی دارد.

لیفت سینه

مهم ترین مزایای لیفت سینه با نخ

بی شک لیفت کردن سینه، برای خانم ها دارای مزایای بسیار زیادی می باشد. این مزایا می تواند شامل گزینه های زیر باشد:
اول آن که با لیفت کردن سینه ها، اعتماد بنفس افزایش پیدا میکند. چرا که برخی از خانم ها با داشتن سینه هایی افتاده و بی حالت، دچار خجالت زدگی می شوند.
مزیت دیگری که برای این عمل وجود دارد؛ آن است که سینه های شما دچار تناسب می شوند و هر دو یک شکل یکسان پیدا می کنند.
سینه های شما به سمت بالا کشیده می شوند و این موضوع، زیبایی بسیاری به ظاهر و هیکل شما می دهد.
مزیت دیگری که با انجام لیفت به دست می آید؛ کاهش میزان قطر نوک سینه (آرئول) می باشد. در برخی از خانم ها، هاله اطراف سینه بسیار بزرگ است و این پدیده ای ناخوشایند برای آنها است. با انجام لیفت به کمک جراحی، میتوان از شر این موضوع خلاص شد.

چه کسانی کاندیدای مناسب بالا کشیدن سینه با نخ و جراحی هستند

از آنجایی که انجام انواع روش های لیفت برای سینه، یک موضوع و امری کاملا سلیقه ای است، تقریبا همه افراد می توانند آن را امتحان کنند.
بهتر است خانم هایی که لیفت را انجام می دهند؛ دارای سلامت جسمی کامل باشند.
خانم هایی که می خواهند لیفت انجام دهند؛ باید دارای وزن ثابتی باشند. در واقع پس از انجام عمل لیفت، دچار کاهش یا افزایش وزن نشوند.
سینه های آنها دچار افتادگی و یا شلی شده باشد.
در برخی از افراد، یکی از سینه ها کوچک تر از دیگری است. در این مورد عمل لیفت برای سینه ها، این مشکل را حل خواهد کرد.
برخی خانم به علت حاملگی، زایمان و شیر دادن، پوست و بافت سینه شان کشیده می شود که این امر موجب می شود زیبایی سینه هایشان از بین برود. این افراد کاندید مناسبی برای انجام عمل ماستوپکسی هستند.
خانم هایی که نوک سینه آنها به دلایل گوناگونی مانند استفاده از لباس زیر نامناسب، به سمت پایین متمایل شده و کشیده شده است؛ می توانند این عمل را انجام دهند.

لیفت سینه

مراقبت های بعد از عمل ماستوپکسی

لیفت سینه به کمک نخ و یا انواع جراحی ها، فرایندی است که درمدت زمان کوتاهی شما را به نتیجه دلخواهتان می رساند. نکته مثبتی که این عمل دارد؛ این است که برای مدت طولانی و حتی برای چند سال، سینه های شما به حالت لیفت شده باقی می مانند.
برای اینکه نتیجه کار برای شما بهتر و ایده آل تر باشد؛ بهتر است به مواردی پس از لیفت سینه و ماستوپکسی توجه نمایید:

1. سعی کنید وزن خود را در حالت ثابتی نگه دارید. کاهش یا افزایش وزن، تغییر در میزان چربی های سینه را به همراه دارد؛ که این موضوع بر روی سینه های شما اثر می گذارد.
2. ورزش های بالاتنه و مربوط به سینه، به حفظ لیفت در سینه های شما کمک می کند.
3. از لباس های زیر مناسب استفاده کنید.
4. استفاده از کرم ها، روغن ها و روش های ماساژ درمانی تاثیر بسزایی در حفظ زیبایی سینه و لیفت سینه های شما دارد.
5. و در آخر بهترین سبک زندگی را انتخاب کنید که؛ زیبایی و شکل ظاهری سینه های شما را در معرض خطر قرار ندهد.