اندولیفت وتاثیر آن بر جوانسازی پوست
12
جولای

اندولیفت و تاثیر آن بر جوانسازی پوست

اندولیفت چیست؟

امروزه در دوره ای از زندگی هستیم که؛ حفظ زیبایی، جوان ماندن و سلامت کامل اعضا و بخش های مختلف بدن در راس امور مهم قرار می گیرد. اهمیت این موارد در میان خانم ها نقش پر رنگ تری نسبت به سایر افراد و آقایان دارد.
روش های درمانی و جوانسازی بسیاری پدید آمده اند؛ که به شما برای رسیدن به زیبایی و حفظ سلامت و جوانی پوست صورت و سایر قسمت های بدن کمک می کنند. این روش ها می تواند شامل روش هایی مانند اندولیفت، لیزر، لیفت و … باشند.
به طور کلی برای معرفی این روش، می توان آن را روشی مشابه لیفت بیان کرد. در  این روش، نتیجه نهایی بسیار رضایت بخش تر از سایر روش های جوانسازی و زیبایی می باشد. در واقع این روش نسبت به سایر روش ها، دارای مزایای بیشتری می باشد.
هدف اصلی این روش، لیفت کردن اجزای مختلف صورت و افزایش میزان استحکام ماهیچه های صورت می باشد. این روش، یک روش لیزر درمانی است؛ که با کمک امواج فروسرخ بر روی بافت های زیرین پوست و چربی های آن ها اثر می گذارد.
اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که؛ لیزر در اندولیفت با سایر روش های لیزر درمانی متفاوت است. در این روش اشعه و امواج به صورت فیبرهایی چند میلیمتری به زیر پوست وارد می شوند و فعالیت خود را برای جوانسازی انجام می دهند.

اندولیفت وتاثیر آن بر جوانسازی پوست

کاربرد های اندولیفت:

برخلاف جراحی لیفت، اندولیفت یک روش لیزری است که در آن هیچگونه بیهوشی، درد، برش و یا زخم وجود ندارد.
این روش جوانسازی و زیباسازی پوست صورت، با تابش امواج بر روی پوست صورت و نفوذ آن به لایه های زیرین، فرایند جوان کردن پوست را انجام می دهد.
اشعه و امواج در این روش؛ بر روی چربی و بافت های اضافی زیر پوست اثر گذاشته و سبب حذف شدن آنها می شود. این عمل باعث می شود که افتادگی و شلی پوست از بین برود.
همچنین با ورود اشعه های لیزر به لایه میانی (درم) پوست صورت، کلاژن سازی پوست انجام می شود. کلاژن سازی سبب سفت شدن ماهیچه های صورت، صاف شدن آنها و روشن شدن پوست می شود. در واقع با ساخت این رشته های پروتئینی، استحکام و قوام پوست افزایش پیدا می کند.
اشعه ها و امواج در این روش، سبب افزایش میزان سوخت و ساز در بخش سلول های زیر پوستی می شود. افزایش سوخت و ساز، شادابی و طراوت پوست شما را به وجود می آورد.
دیگر کاربرد و ویژگی اندولیفت، خون رسانی به سلول ها و بافت های پوستی می باشد. از آنجایی که اشعه لیزر دارای گرما است، این گرما رگ های خونی را فعال کرده و میزان انتقال خون به این ناحیه افزایش پیدا می کند. افزایش میزان خون رسانی، سلول های زیر پوستی را ترمیم میکند؛ اصطلاحا سلول ها و در نتیجه پوست صورت زنده و شاداب می شوند. همچنین با افزایش خون رسانی، مواد مورد نیاز سلول های پوستی فراهم می شود.
چربی و بافت های اضافی زیر پوست، از مهمترین عواملی هستند که سبب ایجاد شلی و چروکی پوست صورت شما می شوند؛استفاده ار این روش لیزری، این چربی ها را سوزانده و از بین می برد.

مهمترین ویژگی ها و مزیت ها

در میان سایر روش های موجود برای زیبایی و جوانسازی پوست صورت، بی شک این روش در صدر گزینه های موجود قرار دارد؛ و یکی از علت های آن، این است که اندولیفت دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد.
در این روش به هیچگونه عمل جراحی، بیهوشی، برش در قسمت های مختلف صورت نیازی نیست و همچنین درد، خونریزی، جای زخم، دوره نقاهت و ریکاوری برای این روش وجود ندارد.
تمام زمانی که صرف این روش جوانسازی می شود، تنها یک یا چند ساعت است. اما سایر روش ها به چند روز زمان نیاز دارند.
پوست شما کاملا سفت می شود و دیگر خبری از شلی و چین و چروک های مختلف در اجزای صورت شما نمی باشد.
همچنین استفتده از این روش جوانسازی پوست، سبب همتراز شدن بخش های صورت شما می شود و تقارن زیبایی در صورت شما ایجاد می شود.
در این روش به سرعت و پس از پایان کار، می توانید نتیجه را مشاهده کنید.
این روش دارای ایمنی بسیار بالایی نسبت به سایر روش های جوان کننده و زیبایی پوست می باشد. چرا که در این روش هیچ آسیبی به پوست و اجزای زیر پوست وارد نمی شود.
دوام و ماندگاری این روش بسیار بالا است. بطوریکه حتی تا چندین سال پس از انجام آن، شما اثرات آن را بر روی صورت خود مشاهده می کنید.
در این روش اشعه های لیزر تنها بر روی ناحیه و بافت هدف تمرکز کرده و هیچ اثر سوء بر روی سایر بخش ها نخواهد گذاشت.
میزان دقت در این روش بسیار بالا است و نتیجه دقیقا مطابق خواسته و سلیقه‌ی شما می باشد.
مهمترین ویژگی که هر فرد به آن توجه می کند، میزان هزینه آن می باشد. این روش بسیار مقرون به صرفه است و هزینه کمی برای آن پرداخته می شود.

مراقبت ها لازم بعد از اندولیفت

بهتر است تا یک روز پس از گذشت این روش، هیچ مواد آرایشی و بهداشتی مانند انواع کرم ها بر روی پوست استفاده نشود.
در برخی از افراد ممکن است که التهاب و یا حساسیت های پوستی ایجاد شود؛ بهتر است برای رفع آنها از پزشک خود کمک بگیرید تا دارو، کرم و یا ژل مخصوصی برای شما تجویز شود.
اگر در نواحی دچار کبودی، درد و یا التهاب شدید؛ می توانید از کمپرس آب سرد و یا یخ استفاده نمایید.
بهتر است تا یک روز پس از آن استحمام نکنید.
در پایان می توان گفت که این روش یک روش کم تهاجمی یا غیر تهاجمی می باشد که به راحتی و بدون هیچ دردی انجام می شود. این روش به دلیل داشتن مزایایی که دارد، بسیار پیشنهاد می شود؛ چرا که دقت کار و انجام فرایند به طور منظم می باشد.
به کمک این روش لیزر درمانی، می توانید هرگونه مشکلی که سبب از بین رفتن جوانی، شادابی و زیبایی پوست شما شده است، را از بین ببرید و طراوت و زیبایی را به پوست صورت خود بازگردانید.

این روش یکی از معدود روش های جوانسازی است که بدون جراحی، برش، زخم، درد و آسیب انجام می شود.