جوانسازی با پی آر پی
24
فوریه

پی آر پی | هزینه PRP ، جوانسازی با پی آر پی و مزایای آن

پی آر پی ( PRP ) چیست؟

در مطالب قبلی هم گفته شد که انسان ها همواره به فکر زیبایی و جوانسازی بوده اند. جوانسازی پوست برای ما انسان ها بسیار مهم است. چون جامعه انسان های زیباتر را می پسندد. در چند دهه اخیر هم روش های زیادی برای جوانسازی پوست مانند بوتاکس به وجود آمده اند. این روش ها برای زیبایی و جوانسازی پوست، مو و … کاربرد دارند. یکی از این روش ها پی آر پی است. پی آر پی یکی از جدیدترین و بهترین روش های جوانسازی پوست است که همیشه اثر خیلی خوبی دارد. در این پست با من باشید تا درباره پی آر پی مطالبی ارائه کنم.

روش جوان سازی با پی آر پی

پی آر پی ( PRP ) به چه معناست؟

پی آر پی یا تزریق پلاکت غلیظ شده، یکی از جدیدترین و بهترین روش های جوانسازی است. PRP در واقع پلاسمایی است که حاوی پلاکت غلیظ است. می دانید که پلاسما ماده بی رنگی است که سلول های خونی داخل آن غوطه ور هستند. همچنین پلاکت نیز یکی از سلول های خون است.

اما روش تزریق پلاسمای حاوی پلاکت غلیظ شده. ابتدا به وسیله سانتریفیوژ، پلاکت ها از خون و بقیه سلول ها جدا می شوند. سپس با افزودن ماده خاصی به پلاکت ها، درون آنها پاره می شود و ماده ای که رشد را افزایش می دهد فعال می شود. سپس این پلاکت ها به محل مورد نظر تزریق می شوند.

پلاکت ها چگونه باعث جوانسازی می شود؟

همان طور که گفته شد، پس از پاره شدن پلاکت، ماده آنها آزاد می شود. این ماده همان فاکتور رشد است. فاکتور رشد ( factors growth ) باعث سریع و بهتر شدن رشد و در نتیجه جوانسازی می شود.

پی آر پی پوست

کاربرد PRP

این روش کاربردهای بسیاری دارد. برای پیشگیری از پیری، جوانسازی پوست صورت و گردن و دست، جوانسازی اطراف چشم ها ( رفع گودی و سیاهی چشم ) ، بهبود اسکارهای جای جوش و … ، درمان ریزش و کم پشت بودن مو و رفع طاسی کاربرد دارد.

مزایای پی آر پی

یکی از مزایای این روش طبیعی بودن آن است. چون ماده از بدن خود بیمار گرفته می شود، مشکلی پیش نمی آید.

می تواند به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی عمل کند.

ماندگاری آن زیاد است.ماندگاری این روش تا حدود 1 سال باقی می ماند.

عوارضی ندارد. پس از انجام عمل، شما کبودی ، سیاهی، ورم و … را مشاهده نخواهید کرد.

محدودیتی ندارد. هم آقایان و هم خانم ها می توانند به راحتی از این روش استفاده کنند. حتی در ایام حاملگی هم استفاده از آن ایرادی ندارد.

هزینه پی آر پی

هزینه پی آر پی صورت برای هرجلسه ۹۵۰ هزار تومان می باشد.کلیه خدمات زیبایی توسط پزشکان متخصص و یا جراحان زیبایی با سابقه در کلینیک زیبایی انجام می شود.

پی آر پی پوست چیست؟

پی آر پی یکی از بهترین و جدیدترین روش ها برای جوانسازی پوست است. این روش در خیلی از موارد کاربرد دارد. می توان از آن برای جوانسازی پوست، رفع ریزش مو و طاسی و همچنین در بسیاری از نقاط بدن استفاده کرد. این روش محدودیت زیادی هم ندارد. حتی در دوران حاملگی هم می توان با نظر پزشک از آن استفاده کرد.