نحوه بوتاکس دور چشم
22
آوریل

بوتاکس دور چشم | هزینه، مدت تاثیر، عوارض و همه چیز درباره بوتاکس دور چشم

یکی از مشکلاتی که با افزایش سن به وجود می آید چین و چروک کنار چشم است. در اثر خنده، نواحی کنار چشم منقبض می شوند و به همین دلیل این خطوط، که به خطوط خنده معروفند به وجود می آیند. یکی از راه های از بین بردن این خطوط، بوتاکس دور چشم است. با استفاده از روش بوتاکس دور چشم ، می توان به بهترین نتیجه رسید و خطوط خنده را از بین برد.

بوتاکس دور چشم

بوتاکس چیست و چگونه استفاده می شود؟

بوتاکس، یکی از مواد شیمیایی است که با کشف شدن آن، علم پزشکی دچار تغییرات و تحولات بسیار زیاد و مهمی شد. بوتاکس ماده ای است که می تواند عضلات را فلج کند، یا حتی از حرکت آنها بکاهد. همچنین چین و چروک نیز به دلیل حرکت عضلات به وجود می آیند. بنابراین با استفاده از بوتاکس، می توان از چین و چروک ها جلوگیری کرد.

اما نحوه استفاده آن. بوتاکس از طریق سرنگ به محل مورد نظر تزریق می شود. از این طریق عضله را فلج کرده و چین و چروک را از بین می برد.

میزان تاثیر بوتاکس دور چشم

تزریق بوتاکس تقریبا در همه قسمت های بدن، از تاثیر یکسانی برخوردار است. اگر شما در دور چشم، تزریق بوتاکس را انجام دهید، تا 6 ماه و حداکثر یک سال از بروز چین و چروک و خطوط خنده جلوگیری خواهد کرد. در این زمان شما می توانید دوباره تزریق را انجام دهید و برای مدت یک سال دیگر هم از شر چین و چروک خلاص شوید!

رفع چین و چروک با بوتاکس دور چشم

ظاهر شدن نتایج

چون بوتاکس در واقع عضله را فلج می کند، این پروسه مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید. تنها کافی است حدود 10 روز صبر کنید تا نتایج را به صورت کامل ببینید.

عوارض بوتاکس دور چشم

به طور کلی، بوتاکس عوارض زیاد و شدیدی در بر ندارد. معمولا تا یک یا دو روز پس از انجام عمل، کبودی، تورم و قرمزی مشاهده می شود. البته بعد از یک تا دو روز از بین می رود.

قیمت و هزینه

قطعا قیمت هر پزشک و هر کلینیک با دیگری متفاوت است اما به طور معمول، قیمت بوتاکس دور چشم برای از بین بردن خط خنده و خطوط پنجه کلاغی، از ۷۹۰ هزار تومان می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره ۲۸۴۲۴۱۰۳-۰۲۱ تماس بگیرید

قیمت بوتاکس دور چشم

مدت زمان انجام عمل تزریق بوتاکس

عمل تزریق بوتاکس، یک عمل زمان بر نیست. معمولا این عمل از نیم ساعت تا چهل دقیقه به طول می انجامد. بنابراین از این لحاظ نباید نگران باشید.

مراقبت های بعد از عمل

  • نباید به مدت چهار ساعت دراز بکشید.
  • محل تزریق شده را نباید ماساژ یا فشار داد.
  • به مدت چهار ساعت، از کیسه های یخ بر روی محل تزریق استفاده کنید.
  • عضلات محل تزریق شده را منقبض کنید.

رفع خط خنده با بوتاکس دور چشم

بنابراین یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن چین و چروک، بوتاکس است. همچنین با بوتاکس می توان میگرن را نیز درمان کرد. بوتاکس، یک راه حل خوب و ماندگار برای از بین بردن خطوط خنده و چین و چروک دور چشم است. بنابراین با بوتاکس دور چشم می توانید، از شر این خطوط خلاص شوید و ظاهر زیبا تری را داشته باشید.